Skip to main content

VIATRIS
VIRTUAL SPACE

Digitální showroom a konferenční stánek s informacemi o léčebných přípravcích určených pro experty ze všech možných oborů medicíny v nadpozemském virtuálním prostoru.

PROJEKT V ČÍSLECH

2
PRŮVODCI
2
JAZYKOVÉ LOKALIZACE
11
ODBORNÝCH SEKCÍ
70
PRODUKTŮ
130
VARIANT PRODUKTŮ
360
ZÁŽITEK

IDEOVÉ PILÍŘE

Na začátku každého projektu vystavíme tři základní pilíře, které nesou kreativní nápad. Zobrazují vizuální identitu. Podporují kreativní formu vyprávění. Tak jako v geometrii potřebujeme k upevnění roviny alespoň tři body, stejně tak postupujeme i v případě VIZUALIZACE IDEJÍ.

HOLOGRAMY

Kosmický expoziční prostor oživují holografické objekty tematicky propojené s jednotlivými expertními obory medicíny a dokreslují tak futuristickou atmosféru.

UNIVERZÁLNÍ IDENTITA

Viatris a jeho globální pojetí komunikace odráží kosmický design virtuálního stánku a výrazný objekt planety Země, která vychází z loga společnosti.

VIA & TRIS

Ve snovém prostředí nesmí chybět průvodce. V tomto případě jsou to průvodci dva. Žena Via a muž Tris. Návštěvníkovi stánku přináší lidský rozměr a pomáhají mu při orientaci ve virtuálním světě a jednotlivých sekcích expozice.

Klient

  • VIATRIS

  • FORINEL TRADING SE

AGENTURA / STUDIO

  • FORINEL TRADING SE

  • IDEA VISUALIZE

  • DIGITAL MEDIA

  • SYPE STUDIOS

IDEA VISUALIZE

  • Project management

  • Idea making / Creative concept

  • Creative Production

  • Film / Animation / VFX

  • Virtual experience

Vedoucí kreativní tým

  • Jan Brukner
    Creative Director / idea maker / Designer
    IDEA VISUALIZE

  • Bohdan Zajčenko
    Director of Photography (DOP) / camera

  • Michal Marek
    3D asset development
    Digital Media

  • Jindřich Kravařík
    Sound Engineer & Sound Designer
    SYPE STUDIOS

Showroom ve
VIRTUÁLNÍM PROSTORU

s portfoliem a informacemi

Virtuální prostor nové globální farmaceutické společnosti VIATRIS. Naším cílem bylo vytvořit nápadité, funkční a atmosferní prostředí, které zábavnou formou umožňuje sdílet velké množství informací.

INSPIRACE

Představa vnitřního vesmíru člověka je nekonečným zdrojem inspirace. Biologické tvary, dokonalost orgánů a lidské bytosti jako celku byl hlavní inspirační prvek pro umístění virtuální expozice právě do prostoru kosmu. Do prostoru v kterém se volně pohybují krvinky, propojují lidské neurony. Prolíná nekonečnost makro a mikro světů.

KREATIVNÍ KONCEPT

“Viatris” znamená v latinském jazyce "tři cesty". Design a funkční provedení virtuálního stánku jsme vytvořili na základě podrobné studie DNA korporátní identity. Jsou to barvy, tvary a křivky a symbolika značky, které se otiskují do architektury prostoru. Tři cesty a sekce tedy jsou jen jeden z mnoha prvků, který záměrně odkazuje na globální dopad a zaměření značky.

PRODUKCE

S agenturou klienta (Forinel SE) jsme úzce spolupracovali na finálním propojení s klientským obsahem (kontakty, popisy produktů, odborné informace apod.) Na základě brainstormingů jsme klientovi navrhli médium 360°virtuální expozice. Dále jsme pokračovali koncepčním vývojem. Tvořili jsme texty a přípravy na produkční fázi. Zajišťovali jsme kompletní filmovou produkci a postprodukci.

FINÁLNÍ PROVEDENÍ

Expozice je tvořena jedenácti odbornými sekcemi z různorodých oborů medicíny jako například : kardiologie, oftalmologie, dermatologie, neurologie, angiologie a další. Na základě koncepce a návrhu designu jsme vytvořili funkční interaktivní prostředí propojené s dynamickým obsahem redakčního systému. Vývoj projektu jsme zajišťovali od konceptu, přes kompletní produkci až k finalizaci. Propojení s redakčním systémem  a kompletní správu odborného obsahu zajišťoval FORINEL SE.

INTERAKTIVNÍ PROSTOR

Návštěvník expozičního stánku se stává průzkumníkem rozvětveného portfolia, které nabízí obrovské množství produktů. Jsou zde zastoupeny originální přípravky, generika, biosimilární léčiva či volně prodejné léky a doplňky stravy. Ústředním prostředím je interaktivní rozcestník, který odkazuje na jedenáct oborových sekcí medicíny (kardiologie, angiologie, revmatologie,diabetologie, gastroenterologie, všeobecný lékař, neurologie a psychiatrie, onkologie, dermatologie, alergologie, oftalmologie). Návštěvník (odborník) si určí svoji oblast zájmu a následně je uveden do úvodního prostoru, kde ho přivítají průvodci Via a Tris. Ve virtuálním showroomu se může člověk volně rozhlížet a přesouvat mezi dalšími sekcemi. Nachází se zde interaktivní prvky jako popisová timeline historie firmy, interaktivní mapy s kontakty na odbornými zástupci či jednotlivé produkty s popisy.

PRŮVODCI VIA & TRIS

Naším průvodcům jsme darovali jména na základě latinského jména firmy VIATRIS. Žena “Via” neboli “cesta” a muž “Tris” neboli “číslice tři”. Uprostřed vesmírného prostoru se objevují jako éterické hologramy, které se volně přesunují mezi sekcemi virtuální prohlídky showroomu. Charaktery se navzájem doplňují a pomáhají návštěvníkům v orientaci. Herce jsme vybírali na základě důkladného castingu. Kostýmové a makeup stylistky navrhli reprezentativní image. DOP a specialista přes světla po té doladil samotné vyznění svícení, tak aby byl dojem co nejvíce futuristický a zapadal do celkového vizuálního konceptu projektu. Se zvukovými designery jsme spolupracovali na vytvoření futuristického zvuku a vyznění voiceoveru ve slovenském a českém jazyce a úplné lokalizace.

IDEA VISUALIZE s.r.o. © / All rights reserved

IDEA
VIZ

IDEAVIZ